Dreamers Isle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ALLE IDEEËN WELKOM !!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Trust

Trust



Horse Sheet
Leefdtijd: 4
Kudde: The Full Shells
Partner: i'd love you, buts that over now!

ALLE IDEEËN WELKOM !! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ALLE IDEEËN WELKOM !!   ALLE IDEEËN WELKOM !! - Pagina 2 Emptywo maa 07, 2012 4:28 am

Mensen als trouwe mod[aa]

weet ik niet wat jullie hier mee bedoelen, indd veranderd er elke dag niks, want ik ben er ook elke ja echt elke dag, maar dan is er niemand anders online,

En trouwens Streya zelf reageer je ook niet want ik had met Trust allang gepost op het topic;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sesperado

Sesperado



Horse Sheet
Leefdtijd: Zes jaar.
Kudde: Kijk wel
Partner: Merrie's houden van knappe paarden. Ben ik dan niet knap?

ALLE IDEEËN WELKOM !! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ALLE IDEEËN WELKOM !!   ALLE IDEEËN WELKOM !! - Pagina 2 Emptywo maa 07, 2012 5:53 am

Trust schreef:
Mensen als trouwe mod[aa]

weet ik niet wat jullie hier mee bedoelen, indd veranderd er elke dag niks, want ik ben er ook elke ja echt elke dag, maar dan is er niemand anders online,

En trouwens Streya zelf reageer je ook niet want ik had met Trust allang gepost op het topic;)

Jamaar, je post bijvoorbeeld niet in het babbelhoekje, al is het alleen dat. want anders weet niemand dat jij online bent gekomen. ik kijk iedere dag in mijn mail dus ben op de hoogte van reacties (ik kijk vaker dan vaak in mijn mail want da's me schoolmail)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ALLE IDEEËN WELKOM !!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dreamers Isle :: Algemeen :: Vergaderingen :: Discussie's-
Ga naar: